Dimarts 18 d'abril comença el 3r trimestre

Aquest dimarts es reprenen les classes després de les vacances de Setmana Santa. El 3r trimestre començarà el 18 d’abril de març i acabarà el dimecres 21 de juny. Tot seguit, us fem un resum  de les activitats destacades del trimestre:

Sortides

Al tercer trimestre, amb l’arribada del bon temps tots els cursos aprofiten per fer diverses sortides. La primera sortida de totes la fan els alumnes de 5è que aniran al Castell de Montjuïc a realitzar una activitat d’Educació Viària. Si voleu saber les sortides que queden recordeu que al calendari de la pàgina web podeu consultar totes les dates.

Proves de Competències Bàsiques

Els dies 4 i 5 de maig, els alumnes de 6è realitzen les proves de competències bàsiques. Els alumnes de tercer realitzen les proves diagnòstiques que es fan a nivell intern. També recordem els alumnes de sisè han d’estar pendents al procés de inscripció a l’Institut de secundària.

Jornada Intensiva

El dilluns 6 de juny comença la jornada intensiva. L’horari lectiu des d’aleshores fins al darrer dia de curs serà de 9 a 13h.

Dies festius

El trimestre tan sols té dos dies festiu. Serà el divendres 13 de maig (Dia de lliure disposició de Centre) i el dilluns 16 de maig (Segona Pasqua).

Altres

Aquest tercer trimestre també tenim la festa de Sant Jordi, l’English Day i la festa de comiat de curs. Totes les novetats que vagin sortint us les oferirem a la pàgina web.

Recordatori: resguard de les notes

Aprofitem per recordar-vos que els alumnes de primària han de portar el resguard de les notes de la primera avaluació signat i l’han de lliurar al seu tutor.