Festa de la Mona a Infantil 2017

Per acomiadar aquest segon trimestre els nens i nenes d'Educació Infantil hem fet la Festa de la mona.

La primera part ha consistit en elaborar la Mona de Pasqua. Ho hem fet durant el matí.  Per preparar aquest tradicional postre, primer li hem posat crema de xocolata per sobre el pa de pessic. Tot seguit l'hem decorat amb els elements típics de les mones de pasqua. Així la mona és més bonica i també és més bona.

A la tarda hem fet la Festa de la Mona al pati.  Aprofitant que era el darrer dia del 2n trimestre ens hem trobat tots els alumnes d'Infantil i hem menjat la Mona que amb tantes ganes havíem cuinat durant al matí. Ha estat un moment especial, sobretot pels de P3 que han viscut ser la seva primera Mona a l’Escola. Els alumnes de P4 i P5 han agafat experiència dels altres anys i ja són uns experts.