Sortida de 3r al Palau de la Música

Avui divendres 7 d’abril els/les alumnes de tercer han anat al Palau de la Música Catalana, on han pogut gaudir de l’espectacle Kantikipugui.

En aquesta audició, hem viscut un munt de jocs i situacions imaginàries gràcies al Cor de Cambra del Palau que compta amb  vint-i-dos cantants. Els nens i nenes han pogut descobrir la  immensa capacitat expressiva de la nostra veu i han pogut escoltar les diferents tessitures  tant de la veu masculina (tenor, bariton i baix) com femenina (sopranos i mezzos).

El repertori ha estat variat: adaptacions per a cor de peces clàssiques, cançons tradicionals catalanes, blues i músiques modernes. I tot això en un entorn emblemàtic: el Palau de la Música Catalana, un dels espais musicals més importants de la ciutat de Barcelona, no solament per la seva tradició musical, sinó també per la seva arquitectura modernista.

Ens ha agradat molt i ho hem passat molt bé!