Dansa Ara 2017

El passat dimarts 4 d’abril els nens i les nenes de segon vam participar en el Dansa Ara que es va fer al Palau Sant Jordi. Va ser un matí molt emocionant perquè vam ballar juntament amb 140 escoles i els nostres pares van poder venir a veure’ns.

Vam veure una coreografia dels alumnes del Conservatori Professional de Dansa de Barcelona i a continuació vam ballar diverses peces que ens havíem preparat molt bé amb la Guadalupe, la nostra mestra d’Educació Física.

El Dansa Ara és una activitat que forma part del programa Posa't en forma, que organitza l'Institut Municipal d'Esports de Barcelona amb l'ajuda de la Factoria Mascaró. L'objectiu és que els nens i nenes aprenguin a expressar-se a través del cos. Aquest any hi han participat 5.000 alumnes de 140 escoles.

Els alumnes de segon donem les gràcies a la Guadalupe per haver-nos ensenyat els balls i per donar-nos la oportunitat de gaudir d’un espectacle màgic.