Informacions sobre el Dansa Ara 2017

Com ja sabeu el pròxim dimarts 4 d’abril anirem al Palau Sant Jordi amb els nens de segon a l’activitat Dansa Ara.

Aquesta és una activitat promoguda per l’Ajuntament de Barcelona i la realitzem un gran número d’escoles així que necessita una gran organització per part de tothom per a que es desenvolupi correctament. Us donem unes quantes premisses que ens han donat des de l’organització:

1. L’escola La Caixa participem en el primer torn de ballada així que haurem de ser al Palau Sant Jordi entre les 9.30 i 10h. Per això us demanem que aquell dia els nens arribin a l’escola abans de les 9h per a que l’autocar pugui sortir de l’escola a les 9 en punt.
  2. Els nens hauran de vestir amb el xandall de l’escola com a totes les sortides que realitzem.
  3. Les famílies podreu arribar allà a partir de les 9.15h i us podreu seure on vulgueu a les grades. Us adjuntem un mapa on estan situades les escoles. La nostra és en el color préssec i el codi és PR04 i estem situats al centre de la pista.
  4. L’espectacle començarà a les 10.15h i els nens començaran a ballar a les 10.30h i acabarà a les 11.15h.
  5. Us adjuntem les entrades que haureu de presentar a l’entrada. Si necessiteu més entrades només cal que les demaneu a les tutores.

Qualsevol dubte podreu preguntar-nos a les mestres de segon.