Preinscripció pel curs 2017/18

Tot seguit, us donem la informació bàsica de la preinscripció pel curs vinent. Si voleu consultar tota la informació podeu trobar-la a al web del Departament d'Educació.

• Oferta inicial de places escolars: 20 de març de 2017
  • Presentació de la sol·licitud al centre: del 23 de març al 4 d’abril de 2017
  • Presentació de la documentació al centre: fins al 7 d'abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 24 d’abril de 2017
  • Termini per presentar reclamacions, si cal, a la puntuació provisional: del 25 al 27 d’abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 3 de maig de 2017
  • Sorteig del número de desempat: 4 de maig de 2017 a les 11 h als serveis centrals del Departament d’Ensenyament: Via Augusta, 202, Barcelona
  • Llista ordenada definitiva: 8 de maig de 2017
  • Oferta final de places escolars: 30 de maig de 2017
  • Llistes d'alumnes admesos (i llistes d’espera, si escau): 2 de juny de 2017

Documentació identificativa

DESCARREGAR EL FORMULARI

El formulari de sol·licitud s'ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l'alumne o alumna està en situació d'acolliment, la resolució d'acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol.licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d'estrangers comunitaris, document d'identitat del país d'origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o la nena, si se'n disposa.

De forma extraordinària, les dades d'identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d'identitat, el llibre de família del país d'origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.

Presentació telemàtica

Tot i que la documentació s'ha de portar presencialment, el formulari el podeu presentar telemàticament a la següent adreça: