L’Escola La Caixa surt a Betevé

El passat diumenge 12 de març l’Escola ha sortit a la televisió, ha estat al canal de la ciutat de Barcelona: Betevé.

Catakrac és el programa infantil de Betevé en què tots els nens i nenes tenen l’oportunitat de convertir-se en presentadors. Gràcies als nens i nenes descobrim un munt d’activitats: visitem escoles, teatres, museus i també fem esports, tallers, lectures, cuines, fotografies, balls, festes populars... El programa s’emet el dissabte i diumenge.

El reportatge en que apareix l’Escola tracta sobre la Setmana Cultural dels invents. Diversos alumnes de diferents cursos de l’Escola, des dels més grans fins als més petits, expliquen totes les activitats que van fer durant la setmana del 20 a 24 de febrer. Us deixem amb el vídeo del programa del diumenge perquè el pugueu reviure.