Decoració de la Setmana Cultural 2017

Després d'una intensa setmana cultural, d'una posterior setmana per acabar-ho d'enllestir tot l'Escola ha quedat enllestida per a les portes obertes. Ara que s'ha acabat us mostrem les millors imatges de la decoració i us expliquem com ha estat el procés.

La setmana cultural ha portat feina a tots els membres de l’Escola La Caixa. Feina als mestres que han preparat un munt d’activitats, feina als alumnes que han realitzat aquest munt d’activitats i feina també pels pares i mares que en molts casos han ajudat als seus fills en algunes d’aquestes activitats. Però aquest treball ha estat de bon grat, tota l’escola hem treballat plegats per assolir un objectiu comú. Transformar l’escola en un museu d'invents. I amb això hi hem après tots, perquè a través de les activitats d’aula, de l’elaboració de maquetes, de la realització de murals, del treball dels dossiers, de l’experimentació en els tallers… hem descobert molt més del que sabíem del món dels invents.

El moment culminant de tot aquest treball va ser el passat dijous amb la celebració de les portes obertes. Durant una hora l’escola es va quedar petita davant el gran nombre de famílies que es va apropar al Centre per descobrir en que havíem treballat els seus fills, però també els altres alumnes. Va ser un dia intens, el dijous, ja estava el gruix de la feina feta, però sempre queden els retocs de darrera hora per fer i ja se sap, tots pendents de que no falli res.

El divendres ja ha estat un dia de tornada a la calma. Amb l’escola ben decorada, els alumnes han tornat al seu dia a dia habitual. Hem aprofitat que els passadissos estaven decorats i us hem volgut fer un petit reportatge fotogràfic del que ha estat aquest dia. Tots els grups de l’escola, des de P3 a 6è, entre aquests dos dies han visitat tots els racons de l’escola per poder gaudir de la feina feta, però malgrat que la decoració tard o d’hora ja no hi serà, si que quedarà tot allò que han aprés.

Àlbum de fotos de la decoració de la Setmana Cultural