Activitat conjunta d’Escola sobre els Invents

El divendres de la Setmana Cultural com a cloenda tots els alumnes del Centre havien de realitzar una activitat conjunta sobre els Invents. La pluja va obligar a suspendre l’activitat que s’havia de realitzar al pati.

Ahir dimecres després del pati vam recuperar l’activitat aprofitant que feia bon dia. L’activitat consistia en completar invents a partir de les peces que el formen. Hi havia quatre invents a completar: el cotxe, l’avió, l’ordinador i la càmera fotogràfica.

Els alumnes tenia una peça i havien de buscar companys amb les peces del mateix invent i agrupar-les per poder completar l’aparell en qüestió. Els alumnes d’Infantil van ser ajudat pels seus fillols. Al final de l’activitat ens van donar una petita recompensa, un contenidor per reciclar piles ja que molts invents funcionen amb piles i al fer-los servir les piles s’esgoten i cal mirar de llençar-les al contenidor adequat.

Àlbum de fotos de l'activitat