Xerrada sobre la història de l’Escola i el barri (Projecte de 6é)

El dia 28 de febrer els alumnes de 6é B van organitzar una xerrada  amb diverses persones que han estat molts anys a l’Escola la Caixa, tan professors  com alumnes.

Mentre projectaven unes imatges els nostres convidats anaven reaccionant i recordant moments de la seva infància. Els comentaris que feien van servir als alumnes per aprendre noves coses pel seu treball d’investigació.

Alguns alumnes gravaven  i aguantaven  micròfons de perxa , uns altres presentaven  i la resta ajudava a portar material. Tot el material enregistrat servirà per muntar una pel·lícula. L’encarregat d’editar el muntatge serà el Dídac Roger del museu  de ciències naturals de Barcelona.

De públic  van venir els  familiars dels alumnes de 6é B que van poder descobrir moltes coses sobre el barri i l’escola que no coneixien.

Àlbum de fotos de la xerrada