Portes obertes de la Setmana Cultural 2017

Us recordem que el dijous 2 de març tindran lloc les portes obertes de la Setmana Cultural.

La visita al centre començarà a les 16:45 i durarà una hora i quart. Com ja sabeu el centre d'interès d'aquest any ha estat Els invents. Així que podreu aprendre un munt de coses del món dels invents a través de la visita dels diversos espais de l’escola. Al llarg d'aquesta estona podreu visitar els passadissos de les tres plantes de l'escola on hi ha exposats molts dels treballs que han fet els alumnes, on hi ha l’ambientació sobre els invents, imatges dels millors moments de la Setmana Cultural...

A més a més, aquest any com a novetat obrirem el teatre per mostrar-vos 17 invents que han recreat els alumnes de l'escola. Cada classe n'ha fet un i a la maqueta sobre l'invent la classe ha afegit informació gràcies als ginys d'expressió oral. Si no coneixeu que són els ginys d'expressió serà un bon moment per conèixer-ho. Us avancem que són petits aparells on els alumnes poden gravar les seves explicacions. El treball amb aquests dispositius s'inclou dins del projecte d'expressió oral en que està treballant el Centre.

No us ho podeu perdre, us hi esperem!

Anunci Portes Obertes (Setmana Cultural 2017: Els Invents) from Escola la caixa on Vimeo.