Invents i esport, a Cicle Superior

El dijous 23 de febrer a la tarda els alumnes de Cicle Superior van realitzar les sessions d’educació física seguint el tema de la setmana cultural: els invents.

Molts esports només impliquen el físic, com és el cas de diverses proves de l’atletisme: les curses a peu, el salts de llargada… Però molts altres en el desenvolupament de l’esport i intervé un invent com és el cas d’un estic d’hoquei o un bat de beisbol. No és que l’invent ajudi a realitzar l’esport com podrien ser un calçat més evolucionat o una roba més còmode, sinó que sense aquest invent l’esport no existiria.  Així doncs, no es pot jugar a tennis sense raqueta.

Tot això és el que van treballar els alumnes de Cicle Superior dins del marc de la Setmana Cultural i ho van portar a la pràctica amb una activitat conjunta de Cicle. Els alumnes van poder passar per diverses proves i utilitzar elements tan diversos com un paracaigudes, un estic d’hoquei, una cistella de bàsquet, una pilota gegant o unes anelles. Us deixem amb les imatges de l’activitat.

Àlbum de fotos de l'activitat: esport i invents