Tallers de la Setmana Cultural dels Invents

La setmana cultural avança i arriba ja cap al final. Avui us expliquem com han funcionat els tallers que hem fet aquest dies.

Durant la Setmana Cultural ens organitzem per Cicles. Cada cicle programa unes activitats i organitza, en alguns casos, grups reduïts barrejant alumnes de diversos cursos del cicle. Aprofitant aquest organització es fan activitats més pràctiques i manipulatives.

La majoria dels tallers s’han realitzant després del pati, però també hi ha cicles com Infantil que els han realitzat a primera hora. Alguns tallers han estat més curts i altres més llargs, doncs, els mestres adaptant la dificultat del taller en funció dels alumnes. El que tenen en comú tot els tallers de l’Escola és que tenen com a centre d’interès els Invents.

Els tallers acostumen a ser rotatius, van passant tots els alumnes per tots els tallers del seu Cicle. Molts dels materials dels tallers estaran exposats el dia de les portes obertes (dijous 2 de març).

Àlbum de fotos dels tallers d’Infantil

Àlbum de fotos dels tallers del Cicle Inicial

Àlbum de fotos dels tallers del Cicle Mitjà