Traspàs cap a la secundària

Ja s'acosta la pre-inscripció a la secundària. Els 49 alumnes que aquest any estan fent sisè es troben davant la decisió d'escollir Institut. Repassem algunes dades importants.

Els centres adscrits són l'IES Infanta Isabel d'Aragó i l'IES Joan d'Àustria. Algunes famílies també escullen altres opcions, doncs, a Sant Martí hi ha molts centres de secundària. L'important és que la decisió estigui ben pensada. Els mestres i la direcció de l'escola us podem orientar, però sou les famílies qui heu de prendre la decisió. La pre-inscripció encara no té dates confirmades, però sol comprendre dues setmanes (10 dies laborables escolars) durant el mes de març.

Per conèixer millor com funciona l'ESO es farà una reunió Informativa on es parlarà sobre aquesta etapa educativa, serà el dilluns 13 de febrer a les 16:45. Les famílies podeu preguntar tots els dubtes que tingueu. Recordeu que aquesta reunió és pels pares i mares. Els alumnes no hi han d'assistir. No hi haurà servei de guarderia.

Els alumnes i els mestres farem una visita als IES adscrits el dimecres 8 de febrer al matí (de 9 a 12:30). Al mateix temps us recordem que les famílies podeu anar a veure els instituts fora de l'horari lectiu en les diverses sessions de portes obertes que organitzen els instituts.