Cicle Inicial treballa els oficis amb l'ajuda de pares i mares

Els alumnes de Cicle Inicial durant el final del primer trimestre i l'inici del segon trimestre han treballat els oficis gràcies a la col·laboració de pares i mares que han vingut a explicar els seus oficis.

L’equip de mestres de C.I, donem les gràcies a les famílies que han fet possible un apropament dels seus oficis (en el mes dels oficis de Coneixement del Medi) als nostre alumnes, posant tot els mitjans que tenien al nostre abast. Han vingut pares/mares metges, infermers, optometristes, cuiners, policies... Ens han explicat coses molt interessants sobre els seus oficis. La canalla s’ho ha passat molt bé.

Hem disposat de molts col·laboradors i no tothom ha pogut passar per fer-ho per incompatibilitat horària. Us transmetem el nostre més profund agraïment.