Dilluns 9 de gener comença el segon trimestre

Després d’unes merescudes vacances de Nadal és el moment de tornar a l’Escola. El segon trimestre comença el proper dilluns 9 de gener.

El segon trimestre, aquest curs serà una mica més llarga que l'any passat ja que la Setmana Santa cau a principis d'abril. El darrer dia del segon trimestre serà el divendres 7 d'abril, així que durarà gairebé 3 mesos.

Recordem que en aquest segon trimestre tindrà com a activitat destacada la setmana cultural, que aquest curs tindrà com a centre d’interès els invents. La setmana cultural es farà del 20 al 24 de febrer. També aprofitem per recordar-vos que aquest trimestre tindrà un dia festiu: el dilluns 27 de febrer que és de lliure disposició de Centre.

Recordem els alumnes de primària han de portar el resguard de les notes de la primera avaluació signat i l’han de lliurar al seu tutor. Pel que fa als alumnes d’Educació Infantil a finals de gener rebran el butlletí de la primera avaluació ja que ells fan dues avaluacions al llarg del curs.