Vídeo resum del Festival de Nadal 2016

Tot just avui es compleix una setmana de la celebració del Festival de Nadal que van realitzar els alumnes de l'escola. Us oferim aquest vídeo resum de gairebé 10 minuts on hi apareixen els millors moments.

El festival tenia una hora i mitja de durada, hi havia 13 cançons, 9 cançons per curs i 4 cançons instrumentals que van realitzar els alumnes de 6è. Es van fer 3 torns per poder encabir el màxim possible de pares i mares de l'escola. En el vídeo hi trobareu moments de tots els cursos, des dels més menuts fins als alumnes de 6è. A més a més, també us oferim els dos vídeos que es van projectar durant el Festival, el que mostra com vam decorar el vestíbul de l'escola i el que es veu com va anar l'activitat de la carta als reis.

Amb aquesta notícia tanquem ja la feina de Nadal per centrar-nos ja en el pròxim trimestre, us desitgem que acabeu de passar unes bones vacances i que tingueu un BON ANY 2017!

Durant la primera setmana de gener tornarem a actualitzar la pàgina web amb la informació de l'inici del segon trimestre. Recordeu que les classes comencen el dilluns 9 de gener.

Festival de Nadal 2016 from Escola la caixa on Vimeo.

Arbre Nadal 2016 from Escola la caixa on Vimeo.

Carta als Reis 2016 from Escola la caixa on Vimeo.