El patge reial ens ve a visitar

Aquesta tarda a l'Escola hem rebut una visita molt important. Un dels patges que treballa per Sa Majestats els Reis Mags d'Orient ha vingut a l'Escola per recollir les nostres cartes.

Els 125 alumnes d'Infantil, acompanyats pels seus respectius padrins, han anat cap al teatre de l'Escola on ens esperava el patge per fer-li entregar de la carta que conté els seus desitjos. Els Reis que tot ho saben, han mostrar molt interès per saber com es porten aquest alumne, ja que perquè els desitjos s'arribin a complir cal portar-se bé.

Els alumnes han pogut compartir amb el patge un moment màgic que quedarà ben gravat a la memòria. Pel 6 de gener ja queda menys, aquell dia veurem si la recompensa arriba, mentrestant sigueu bons minyons!