Organització del Festival de Nadal 2016

En aquestes dates iniciem la preparació de la festa de Nadal amb la que acomiadem el primer trimestre. Amb la intenció de compartir-lo amb vosaltres i de facilitar-vos l’organització familiar, us avancem algunes informacions.

DIMECRES, 21 DE DESEMBRE: CONCERT DE NADALES

Degut a l’aforament  de la Sala d’Actes, el Festival es farà en tres torns.

• Familiars d’Educació Infantil (P3, P4, i P5) a les 9h.
  • Familiars de Primer, Segon i Tercer a les 11h.
  • Familiars de Quart, Cinquè i Sisè a les 15h.

Aquest dia cal que els nens i nenes vinguin mudats per l’ocasió amb:Samarreta o camisa blanca i faldilla o pantalons negres (o qualsevol altre color fosc) i sabates negres de P3 a 5è. Els alumnes de 6è hauran de portar samarreta llisa d’un color llampant (colors diversos) que no tingui dibuixos ni lletres.

ENTRADES: Es reparteixen dues entrades per família i torn.

DIMECRES, 14 DE DESEMBRE de 16.30h a 17.30h.  L’AMPA organitza l’intercanvi d’entrades per a aquelles famílies que no us vagi bé el torn que teniu adjudicat. Podreu accedir per la porta groga d’entrada al pati. Fins dilluns 19, si algú vol demanar si hi ha possibilitat d’intercanvi, cal que s’adreci al despatx de direcció.

Demanem si us plau que, si alguna família no pot venir o no necessita d’alguna entrada, la cedeixi al centre abans del dia 19 per tal de poder disposar de més quantitat d’entrades per fer l’intercanvi i que aquestes entrades les aprofitin d’altres famílies.

DIJOUS, 22 DE DESEMBRE:

No cal portar l’esmorzar, ALIMENTART, l’empresa de menjador, ens convida a XOCOLATA AMB MELINDROS. També volem recordar-vos que el 22 de desembre, darrer dia de curs del primer trimestre, l’horari serà de 9 a 13h. Per a tots els nens i nenes de l’escola. Els alumnes que utilitzin el menjador escolar sortiran a les 15:30h. Aquest dia no hi haurà activitats extraescolars.