Sortida de P5 al Zoo de Barcelona

El passat dijous 24 de novembre els alumnes de P5 van anar al Zoo de Barcelona, va ser la seva primera sortida del curs. Després de diversos dies de pluja vam tenir un dia ben assolellat i malgrat el fred vam poder gaudir d'una visita esplèndida al Zoo.

L'objectiu de la visita al Zoo era estudiar les girafes (P5B) i els lleons (P5A), doncs, aquests són els animals que formen part del centre d'interès del projecte d'aquest curs. Així que la nostra estada al zoo no només va servir per conèixer aquest espai que era nou per a molts alumnes, sinó per aprofundir més sobre l'animal del projecte. Van tenir molta sort perquè va fer un molt bon dia, encara no havia arribat el fred, i ens ho vam passar d'allò més bé i vam poder aprendre molt.

La propera sortida de P5 al Palau de la Música que tindrà lloc 26 de gener.

Àlbum de fotos de la sortida al Zoo