Comencem a preparar el Festival de Nadal

Queda una mica més d'un mes perquè tingui lloc el tradicional festival de Nadal, així que a l'hora de música els alumnes ja estan practicant les cançons. Ja fa uns dies que es va començar a treballar la lletra, a memoritzar-la i aquesta setmana s'han realitzat alguns dels primers assajos al teatre.

Aquest any el Festival tindrà lloc el dimecres 21 de desembre que és el penúltim dia de trimestre. El funcionament de l'acte (torns, aforament, entrades...) serà similar al d'altres anys. En els propers dies anirem detallant l'organització de tot plegat a través de la pàgina web, però també fent arribar a les famílies per carta.

El darrer assaig que es fa al teatre el farem el dimarts 20 de desembre, fins aleshores els alumnes seguiran treballant les cançons amb la màxima il·lusió perquè tot surti el millor possible.