Import i durada de les beques de menjador

A l’atenció de les famílies de l’alumnat usuari del Servei de Menjador i amb Beca de Menjador Escolar. Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que ja coneixem l’import i la durada de les beques de menjador pel curs 2016-2017.

El present curs té una durada de 176 dies lectius. L’import de les beques de menjador cobreix 165 d’aquests dies. Això vol dir que els darrers 11 dies del curs escolar no estan coberts per les beques.

Així, com cada curs, les famílies hauran de decidir al maig si,

a) SÍ CONTINUEN FENT ÚS DEL SERVEI DE MENJADOR, I PER AQUEST MOTIU ABONEN L’IMPORT CORRESPONENT  (33€ en el cas de l’alumnat amb beca de 3€; i de 66€ en el cas de l’alumnat amb beca de 6€). En aquest cas el darrer dia de menjador serà el darrer dia lectiu, el 21/6/2016.

b) NO CONTINUEN FENT ÚS DEL SERVEI DE MENJADOR. En aquest cas el darrer dia de menjador serà el 6/6/2016.

Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos al Ginés Lorca, coordinador de menjador.