El cos humà vist pels alumnes de 2n

Aquesta unitat didàctica dóna als alumnes molta informació sobre el cos, per dins i per fora. Per a poder treballar amb més interès, hem dibuixat sobre paper d’embalar la silueta d’un company o companya. Després, en grups petits, hem imaginat com és el cos per dins.

Uns dies abans d’aquesta activitat les Mestres ens van demanar que portéssim materials de casa per a poder representar les diferents parts del cos. Hem portat esponges per a representar el cervell, globus per simular l’estómac I d’altres materials com tubs de plàstic, llanes, ampolles buides d’aigua…

Ens ho hem passat molt bé i hem pogut pensar i imaginar com som per dins.

Algunes de les coses que sabíem abans de començar són:

Noa –  Tenim cervell . Tenim la clavícula per poder moure els braços

Sofia- Tenim cor. Les orelles serveixen per escoltar. Les mans serveixen per agafar coses

Mariama- Tenim pulmons. Tenim la panxa .

Abril- els pulmons serveixen per respirar. El cor és per estimar. El cos necessita descansar.

Èlia- les venes són per viure. El cervell està al cap. Amb les mans podem dibuixar i escriure.

Alejandro- el cervell és per pensar.

Nora- tenim cervell per agafar, per pujar el braç, per pensar.....Tenim la boca per menjar i quan baixa cap a l’estómac vol dir que estem fent la digestió. Al nas tenim uns pèls que ens ajuden a netejar l’aire que respirem.

Déu n’hi do les coses que sabem!

Amb l’ajut del llibre i de les mestres, hem pensat, parlat i estudiat com som, realment, per dins.