Participa a la IV Marxeta del Cor!

El proper dissabte 19 de novembre del 2016, tindrà lloc la IV Marxeta en suport als nens i nenes amb cardiopatia congènitaque organitzen entitats com l’Hospital de Sant Pau, Fundació Cors Units, Consorci d’Educació de Barcelona, AACIC (Associació de Cardiopaties Congènites), CAR (Centre d’Alt Rendiment) i Federació Catalana d’Atletisme i l’Ajuntament de Barcelona.

Totes les escoles de Barcelona, els seus alumnes i les famílies estan convidades a participar en aquesta Marxa. Els objectius de la Marxeta són donar a conèixer la realitat dels infants que neixen amb una cardiopatia congènita o que han superat una malaltia oncològica i incidir en la importància de l’activitat física. En major i menor grau tothom pot, i s’ha de moure.

Us deixem els detalls de l’activitat per aquells que estigueu interessats a participar-hi:

Horari

Dissabte 19 novembre del 2016, de 10:00h a 12:30h.   Recollida de samarretes i dorsals de 9:00 a 9:45 h.

Lloc

Als jardins del Recinte Modernista de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, www.santpaubarcelona.org.  Conjunt modernista ideat per l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner.  Entrada pel carrer Sant Antoni Mª Claret (veieu plànol).

Edat dels participants

Nens i joves de 8 a 16 anys

Inscripcions

L’activitat és gratuïta, però cal inscriure’s prèviament a http://lamarxetadelcor.blogspot.com.es/ Per motius d’espai les places són limitades, no obstant hi ha flexibilitat per a situacions especials.

Activitats

Primera part: Taller dirigit per tècnics i tècniques de la Federació Catalana d’Atletisme, entrenadors/es i professionals del CAR, on s’ensenyaria als participants els fonaments bàsics de la tècnica de la marxa atlètica.

Segona part:  Cursa caminant o fent marxa pels voltants del Recinte Modernista.

Els tallers els realitzaran marxadors olímpics, esportistes d’alt rendiment i joves atletes marxadors que després faran la cursa juntament amb tots els nens i nenes. També hi haurà un taller de Fit-Walking posa’t en forma caminant, per a les famílies.

Comptarem amb l’acompanyament dels tècnics i gossos de Teràpies Assistides de la CTAC i del voluntariat de l’institut Princep de Girona, Escola de música  Musicwood i Superaccio.