Els dofins pinten el mar

Aquest curs la classe de P3 ha triat el nom de: “Els dofins”. El projecte d’aprenentatge que faran al llarg de tot el curs 2016/17 serà sobre aquest animal. Una de les primeres activitats que els alumnes de P3 han fet ha estat conèixer l’hàbitat on viuen els dofins: el mar. Hem aprofitat que també havíem d’aprendre a pintar amb el rodet i pintures per treballar els colors del mar. Així que tots els alumnes han creat el seu propi mar barrejant el blau i el verd i aconseguint tonalitats diverses. Paral·lelament les mestres els hi han explicat algunes curiositats sobre els dofins.

Més endavant continuarem investigant per descobrir més coses sobre aquests mamífers marins. En el següent vídeo podeu veure com va anar l’activitat de pintura.

Els dofins pinten el mar from Escola la caixa on Vimeo.