L'escriptora Ana Galán visita l'Escola La Caixa

Avui dimarts 11 d’octubre ha vingut l’escriptora Ana Galán i ha realitzat una activitat amb els alumnes de 4t relacionada amb un dels llibre que hem llegit aquest curs: Dracs de Terra de la col·lecció Mondragó. L’activitat l’hem fet a la Biblioteca i ha consistit en una xerrada sobre com s’escriu un llibre. A part d’explicar-nos com és la seva vida d’escriptora i de veterinària a la ciutat on viu: Nova York ens ha donat uns consells importants per escriure millor i ens ha desvetllar alguns secrets de les seves històries.

L’Ana Galán ens ha animat a tot els alumnes a que escrivim, ja que segons ella podem escriure sobre qualsevol tema i que l’únic límit que existeix és la nostra imaginació. També ha parlat molt sobre com s’escull el títol d’un llibre i com ella va triar els títols de la seva col·lecció. A l’acabar l’activitat ens ha signat i dedicat el seu llibre perquè tinguem un bon record del seu pas per l’Escola La Caixa.

Els alumnes de 4t

Pàgina oficial de l’Ana Galán: http://www.anagalan.com