El dimarts 4 d’octubre comencen els reforços SEP

El SEP (Suport Educatiu Personalitzat) és un reforç que reben els alumnes amb la finalitat de lluitar contra el fracàs escolar. Es fa sobre les àrees instrumentals: català i matemàtiques. Aquest suport es pot donar dins de l’horari lectiu o fora de l’horari lectiu. En el cas dels alumnes de 2n i 6è de primària part del reforç SEP es realitza fora de l’horari lectiu, concretament els dimarts i dijous de 8:30 a 9:00. És una hora on a l'escola es respira un ambient de tranquil·litat i es pretén un reforç curt, però intens, per aquest motiu es demana a les famílies puntualitat.

Aquells alumnes que hagin d’anar a aquest reforç han rebut la carta aquesta setmana i el pare o mare de l’alumne han de passar per l’escola a signar la conformitat per tal que l’alumne hi pugui assistir. Al passar a signar la conformitat pel SEP es concretarà els dies que els alumnes han de venir, ja que un alumne pot ser que tingui necessitats en una àrea concreta només o a les dues. Aquest dimarts 4 d’octubre es farà la primera sessió.

Més informació:

Pàgina oficial sobre el SEP: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/sep/