Reunió de pares del curs 2016/17

Com cada any l’Escola vol donar-vos la benvinguda celebrant una reunió de pares d’inici de curs. Tot seguit us informen dels aspectes bàsics de funcionament. El Calendari de les reunions és el següent:

27/09/2016: Cicle Mitjà (3r i 4t)

29/09/2016: Cicle Inicial (1r i 2n)

04/10/2016: Ed. Infantil (P3, P4 i P5)

28/09/2016: Cicle Superior (5è i 6è)

Funcionament

La reunió començarà a les 17h i constarà de dues parts. La primera serà a la Sala d’Actes per tal d’informar de qüestions generals d’escola i la segona es farà a l’aula amb els tutors per comentar el funcionament concret d’aquell curs.

La vostra assistència és important ja que es tractaran temes generals de funcionament de l’Escola així com d’altres més concrets de cada curs.

Servei de guarderia

No es pot assistir acompanyats dels nens i nenes donat que les reunions no són del seu interès i la seva presència pot perjudicar el desenvolupament normal de les explicacions.

L’AMPA ofereix un servei de guarderia a les famílies que no puguin deixar amb algú als seus fills. Es cobrarà 1 €. A fi de poder-lo organitzar, els pares que necessiteu el servei, heu de tornar signada la butlleta que adjuntem i deixar-la a la bústia  de l’AMPA abans del divendres 23 de setembre ja que s’han de contractar monitors i necessitem saber el nombre d’alumnes que s’ha d’atendre.