Comença el curs 2016/17

Avui 12 de setembre a les 9 ha començat el curs 2016/17. Només obrir les portes els alumnes han anat cap a les seves respectives aules on s'han retrobat amb els seus companys i han pogut conèixer el seu tutor o tutora. Durant les primeres hores els alumnes han pogut descobrir que faran durant el curs. També han aprofitat la trobada per compartir les experiències de les vacances.

Després de dues hores de classe ha tocat baixar al pati. Avui encara feia molta calor, però tot i així tothom ha aprofitat per jugar amb el seus companys. Després del pati ja ha començat l'activitat lectiva i molts grups ja han començat a fer especialitats: música, anglès, educació física... Poc a poc la setmana anirà avançant i les classes aniran agafant el ritme de treball.

On ha estat tot una mica diferent ha estat a P3, doncs, aquests alumnes no només començaven el curs, sinó que començaven la seva escolaritat a la Caixa. Han fet l'adaptació en tres torns i durant tres dies ho faran així. A partir de dijous ja començaran a fer l'horari sencer.

Estem migrant de Picassa a Google fotos. Potser no es poden veure les fotos dins de les notícies, en breu esperem solucionar-ho. Mentrestant us deixem l'enllaç: