Festa de Fi de curs (2015/16)

El darrer dia escolar del curs 2015/16 hem celebrat la tradicional festa de fi de curs. Com sempre la festa ha consistit en diversos jocs repartits pel pati i per altres espais de l’escola com els gimnàs i els menjadors. Aquesta vegada però s'ha celebrat en horari lectiu.

Els jocs han estat preparats pels mestres amb l’ajuda dels alumnes de sisè. El dijous 16 de juny els alumnes van dedicar bona part del matí a realitzar els cartells de les proves. El dilluns 20 de juny a les 9 del matí els mestres de la comissió de festes es van encarregar de posar a punt el pati per a la tarda. A les 10 vam esmorzar i a les 10:30 van començar els jocs. La festa va durar fins a les 12:15. Aleshores vam cantar la cançó de comiat: "Amics per sempre". Un cop fet això els alumnes van rebre un gelat de regal. A les 13h va ser el moment de marxar i iniciar unes merescudes vacances.