Dimarts es farà la Festa de Fi de curs

Aquest dimarts 21 de juny és el darrer dia de curs. Després de més de 9 mesos de classes volem acomiadar el curs d’una manera especial i ho farem amb una gran festa al pati. A diferència dels anys anteriors enguany farem la festa de 9 a 13h durant l’horari lectiu. Ho hem fet així ja que darrerament faltaven alumnes i així al fer servir l’horari habitual podran venir tots.

L’activitat consistirà en una festa de jocs al pati. Els Jocs estaran organitzats pels mestres i comptaran amb la col·laboració dels alumnes de 6è. Al final de l’acte els alumnes cantaran plegats la cançó d’Amics per sempre que ja porten dies treballant a l’àrea de música.

Recordeu que algunes de les activitats són d’aigua, per ajudar-nos a combatre la calor, així que com ja us vam dir per carta la setmana passada seria bo que els alumnes portessin una samarreta de recanvi i que portessin calçat que es pugui mullar. El calçat ideal vambes de roba o xancletes que vagin lligades.