Dilluns 6 de juny comença la jornada intensiva

Arribem a les darreres setmanes del curs escolar 2015/16. Els darrers dotze dies lectius l’Escola La Caixa realitzarà la jornada intensiva. Això vol dir que les classes es faran de 9 a 13h i no hi haurà classe per la tarda. Els alumnes que es queden a menjador plegaran a les 15:30. Així que a partir d’aquest dilluns 6 de juny les classes tindran aquest nou horari.

Organització de les sessions

Els alumnes de primària realitzaran les mateixes assignatures però la dedicació horària serà diferent. Abans del pati es faran les tres sessions que es feien al matí. Seran de 40 minuts en lloc d’una hora. El pati continuarà fent-se de 11 a 11:30. Després de pati es realitzaran les dues sessions de la tarda, que seguiran fent-se de 45 minuts. Infantil farà el mateix però amb la diferència que el pati durarà 45 minuts.

Activitats que es modifiquen durant la jornada intensiva

Val a dir que hi ha activitats puntuals que hagin de patir alguns canvis. Com ja hem comentat el servei de menjador té un horari diferent, comença a les 13h i acaba a les 15:30.

En canvi, l’activitat de piscina que fan els alumnes de 1r no canviarà d’horari ja que la realització d’aquesta activitat s’ha de coordinar amb l’horari del CEM Júpiter i no es pot modificar. A més a més, la setmana del 6 al 10 de juny es realitzaran les portes obertes de l’activitat de piscina. Serà la darrera semana que es faci piscina, així que després els alumnes a aquella hora farà educació física.

El SEP (Suport Educatiu Personalitzat) que fan els alumnes de 2n i de 6è a les 8:30 ja no es farà durant la jornada intensiva.