Festes de comiat de P5 i de 6è

Abans d'acabar el curs l'Escola celebra dues festes amb els alumnes que acaben etapa. Els alumnes de P5 acaben Educació Infantil i els alumnes de 6è acaben Educació Primària.

La festa de P5 tindrà lloc el divendres 17 de juny a les 12 i durarà fins a les 13h. Els alumnes no canvien de Centre, però abandonen Infantil i passen al Cicle Inicial de Primària, així que és un bon moment per repassar els millors moments que han viscut al llarg dels tres anys. A més a més, al passar a primària es barregen els grups, així que també és un bon moment per fer un comiat als grups que ja no seran iguals. L'acte es fa al teatre de l'Escola i està obert a les famílies dels alumnes de P5. Els padrins dels alumnes de P5 també hi participen.

La festa de comiat de 6è tindrà lloc el divendres 17 de juny al vespre. És un acte molt especial ja que els alumnes deixen l'escola per anar a l'Institut. L'acte comença amb un sopar on només hi participen alumnes i mestres, però té una segona part on hi participen la famílies i on es fan diverses activitats, algunes més divertides i altres més emotives. El preu de l’activitat per alumne és de 17 € ja que inclou el sopar i diferents materials que es lliuraran als alumnes en els actes que es faran. El pagament l’heu de realitzar per transferència bancària (al mateix compte on ingresseu material i sortides) i heu de retornar el rebut abans del 3 de juny. També heu de lliurar l’autorització paterna degudament omplerta i signada. En els propers dies us farem arribar el programa de l’acte on es detallarà l’horari definitiu. Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos al tutor del vostre fill/a.