Activitats d'educació viària

Durant aquest mes de maig a l'Escola es realitzaran diverses activitats per treballar l'Educació Viària. A la nostra ciutat cada vegada hi ha més mitjans de transport i necessitem saber com hem d'actuar per viure tots en harmonia. Ara els alumnes són vianants, que van pel carrer acompanyats d'un adult però amb el pas del temps aniran sols i serà necessari que coneguin com han d'actuar en les situacions que ens poden trobar pels carrers de la ciutat. Les activitats no són tan sols d'adquisició de coneixements, sinó també de sensibilització, doncs, s'intenta conscienciar de la importància de la seguretat vial.

Aquesta setmana els curs de 2n i 3r han realitzat activitats d'aprenentatge i diversos jocs per posar en pràctica el que havien aprés. Les activitats han estat conduïdes per dues agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona i s'han fet a l'Escola (a la classe la part teòrica i al teatre la part pràctica).

A partir de la setmana vinent serà el torn dels alumnes de 5è. El divendres 20 de maig 5è anirà al Castell de Montjuïc per fer un circuit de bicicletes. Finalment, el dijous 26 de maig com a tancament d'aquesta formació en educació viària es realitza una festa infantil per alumnes de 5è. La festa es realitza al Parc del Fòrum, allà hi han moltes activitats que es fan al llarg de tot el dia.