L’Escola La Caixa celebra l’English Day

Aquest curs l’escola La Caixa ha decidit celebrar una nova festa: l’English Day. Esperem que aquesta celebració es torni amb una tradició a l’escola i que any rere any vagi evolucionant, és a dir, que vagi incorporant noves activitats. L’objectiu principal de la festa és la pràctica de la llengua anglesa.

Durant l’English Day d’aquest any, que ha estat el dimecres 27 d’abril, els alumnes de P5 fins a 6è van veure una obra de teatre en anglès. Es fa fer tres obres de teatre, una per P5 i Cicle Inicial, una per Cicle Mitjà i una altre pel Cicle Superior. Cada obra estava adaptada al nivell de l’alumnat i a, més a més, les obres de teatre eren interactives, és a dir, comptaven amb la participació del públic.

A part de les obres de teatre alguns cursos han realitzat algunes sessions, tan el dimecres 27 com altres dies de la setmana, en anglès en motiu de l’English Day. Al Twitter de l’escola podeu veure imatges d’algunes de les activitats de l’English Day.

Enllaç a Twitter