Dansa Ara 2016

El passat dimarts, 12 d’abril els nens i les nenes de segon vam participar en el Dansa Ara que es va fer al Palau Sant Jordi. Va ser un matí molt emocionant perquè vam ballar juntament amb 100 escoles i els nostres pares van poder venir a veure’ns. Vam veure una coreografia dels alumnes del Conservatori Professional de Dansa de Barcelona i a continuació vam ballar set peces que ens havíem preparat molt bé amb la Guadalupe, la nostra mestra d’Educació Física.

Les danses que més ens van agradar van ser: el Vals i Tema de Hilandole Waltzes, moment màgic on una marea de paraigües va inundar el Palau, la Dansa Russa que vam interpretar amb uns guants blancs que es bellugaven com les meduses i el Monkey Man de la A. Winehouse. Ens vam acomiadar a ritme del Soul Bossa Nova de Francolins. Moltes gràcies Guadalupe per haver-nos ensenyat els balls i per donar-nos la oportunitat de gaudir d’un espectacle màgic.

Millor moments del Dansa Ara 2016:

Dansa ara 2016 from Escola la caixa on Vimeo.

Notícia del Dansa Ara 2016 de l'ajuntament a Barcelona: