Tot preparat pel "Dansa Ara"

Un any més arriba l’espectacle final del "Dansa Ara", un moment molt especial per a tots els nens i nenes de segon de primària que han treballat de valent durant tot el curs. L’espectacle serà el proper 12 d’abril al Palau Sant Jordi. Cada escola estarà representada amb samarretes d’un color diferent i tots els alumnes ballaran plegats les coreografies que han assajat a les classes d’educació física.

Avui divendres els alumnes de segon han estat al matí al teatre de l'escola fent el darrer assaig abans de l'actuació de dimarts vinent. Ja tenen ganes que arribi al gran dia. Us recordem que podeu anar al Palau Sant Jordi per veure l'actuació.

També aprofitem per recordar-vos que el dimarts els alumnes de segon hauran d'estar a l'escola a les 8:45.