Dimarts 29 de març comença el tercer trimestre

Aquest dimarts es reprenen les classes després de les vacances de Setmana Santa. El 3r trimestre començarà el dia 29 de març i acabarà el dimarts 21 de juny. Tot seguit, us fem un resum  de les activitats destacades del trimestre:

Sortides

Al tercer trimestre, amb l’arribada del bon temps tots els cursos aprofiten per fer alguna sortida. La primera sortida de totes la fan els alumnes de P5 que aquest dijous van al MNAC. Si voleu saber les sortides que queden recordeu que a l’enllaç següent podeu consultar les sortides que es fan: Consultar les sortides del curs 2015/16

Proves de Competències Bàsiques

Els dies 4 i 5 de maig, els alumnes de 6è realitzen les proves de competències bàsiques. Els alumnes de tercer realitzen les proves diagnòstiques que es fan a nivell intern. També recordem els alumnes de sisè han d’estar pendent al procés de inscripció a l’Institut de secundària.

Jornada Intensiva

El dilluns 6 de juny comença la jornada intensiva. L’horari lectiu des d’aleshores fins al darrer dia de curs serà de 9 a 13h.

Dies festius

El trimestre tan sols té dos dies festiu. Serà el divendres 13 de maig (Dia de lliure disposició de Centre) i el dilluns 16 de maig (Segona Pasqua).

Altres

Aquest tercer trimestre també tenim la festa de Sant Jordi i la festa de comiat de curs. Totes les novetats que vagin sortint us les oferirem a la pàgina web.