Maquetes de 5è sobre el Circ

Aneu pensant i preparant algun treball, dibuix o maqueta relacionat amb el circ”. Això va ser  “el crit de guerra” que les tutores de 5è vam plantejar als nostres alumnes.

Era voluntari i continuació del projecte de la Setmana Cultural que prèviament els alumnes havien començat en les conferències que individualment o per parelles ens delitaren. Amb entusiasme i  bona voluntat, una majoria va començar a realitzar-ho.

Ajudats pels familiars, o els familiars ajudats pels alumnes, van anar portant a l’aula autèntiques meravelles: pallassos, quadres pintats, màscares, tota mena de carpes, caravanes, estris de les diferents especialitats dels personatges…

Amb nerviosisme i goig, els nens i nenes van explicar davant els altres com ho havien fet i de quins materials estaven confeccionats els seus treballs. Un cop els van veure a l’exposició es van sentir plenament satisfets i orgullosos dels qui l’havien ajudat. Hem pogut gaudir de totes ells i guarnir una escola que s’ha empapat d’aquesta màgia que té el circ.

Gràcies als alumnes de 5è i sobre tot als familiars que han ficat un xic de imaginació, fantasia i tendresa en els treballs dels seus fills.

Ens heu donat als professors una bona lliçó.