L’Escola La Caixa vibra amb l’Espectacle 2d2

Després d’una setmana cultural intensa on els alumnes van poder aprendre molt sobre el món del Circ, va arribar el moment culminant: l’espectacle en viu i en directe. L’actuació de la companyia Pannettone Brothers tenia per títol “2d2.” Dos pallassos eren els protagonistes de l’espectacle, però més que pallassos eren artistes de circ, capaços de fer malabars, equilibris, danses...

Al pati de l’escola, 450 alumnes de totes les edats, més els mestres de P3 fins a 6è, van poder vibrar amb els diversos números que ens van interpretar. Fins i tot alguns afortunats van poder participar en algunes de les actuacions. La tarda va passar volant, i sense donar-nos compte ja eren les 16:30, però volíem aprofitar l’experiència al màxim, no tots els dies l’escola es troba tota aplegada rient i passant-ho tant bé. Amb 5 minuts de retard els alumnes sortien per la porta explicant als pares, mares, avies, àvies... i a quin trobaven tot el que havien viscut.