Divendres de Circ a l'Escola

Durant el dijous i el divendres de la Setmana Cultural els alumnes de l’Escola vam poder viure el Circ de ben a prop realitzant una activitat ben diferent. La companyia Pannettone Brothers ens va ensenyar a realitzar diversos números de circ.

L’activitat de Circ la vam realitzar tota l’escola. El dijous al matí al teatre els alumnes de P3 i P4 van realitzar una activitat introductòria del món del Circ per començar a agafar certes habilitats amb els malabars i les acrobàcies. La resta de l’escola de P5 fins a 6è van fer activitats on es posaven a prova habilitats com l’agilitat, la punteria, la coordinació...

Els números de circ que vam aprendre van ser funambulisme (caminant sobre un cable amb l’ajuda d’un monitor de Circ), acrobàcies (tombarella, roda...), malabars (plats xinesos, boles, diàbolo...), xanques i pilota d’equilibri.

Va ser tota una experiència molt interessant, però no la única. El divendres a la tarda encara en tindríem una altra.

Fotografies activitat Vivim el Circ (petits)

Fotografies activitats Vivim el Circ (grans)