Activitats de plàstica a Cicle Inicial

Aquest mes de gener els alumnes de Cicle Inicial han aprofundit el treball de l'expressió visual i plàstica a través de diverses activitats. Una de les activitats destacades ha estat l'ús de les aquarel·les per pintar. S'han pogut treballar els diferents tipus de colors a partir de dibuixos diferents. Així per exemple, els colors freds s'han fet servir per pintar un paisatge d'hivern. Després han treballat els colors càlids amb un dibuix del pintor Joan Miró.

També s'han realitzat alguns treballs que han tingut relació amb altres àrees curriculars. Així per exemple, els alumnes de segon han elaborat una piràmide de l'alimentació per aprendre millor els aliments que hem de menjar.

Ara que comença febrer serà el moment de començar a preparar la setmana cultural, així que la plàstica ara s'orientarà cap a la realització d'activitats relacionades amb el circ.