Dilluns 11 de gener comença el segon trimestre

Després d’unes merescudes vacances de Nadal és el moment de tornar a l’Escola. El segon trimestre comença el proper dilluns 11 de gener. Recordem que malgrat que hi ha alguns centres que comencen el divendres 8, la majoria d’escoles del districte de Sant Martí no ho fem fins el dilluns 11, ja que hem agafat el divendres 8 com a dia de lliure disposició de centre.

El segon trimestre, aquest curs serà una mica més curt de l’habitual ja que la Setmana Santa cau molt aviat. El darrer dia del segon trimestre serà el divendres 18 de març, així que tan sols durarà poc més de dos mesos.

Recordem que en aquest segon trimestre tindrà com a activitat destacada la setmana cultural, que aquest curs tindrà com a centre d’interès el circ. La setmana cultural es farà del 22 al 26 de febrer. També aprofitem per recordar-vos que aquest trimestre tindrà dos dies festius: el divendres 12 de febrer que d’àmbit municipal i el dilluns 15 que és de lliure disposició de Centre.

Recordem els alumnes de primària han de portar el resguard de les notes de la primera avaluació signat i l’han de lliurar al seu tutor. Pel que fa als alumnes d’Educació Infantil a finals de gener rebran el butlletí de la primera avaluació ja que ells fan dues avaluacions al llarg del curs.