Vídeo resum del Festival de Nadal 2015

Tot just avui es compleix una setmana de la celebració del Festival de Nadal que van realitzar els alumnes de l'escola. Us oferim aquest vídeo resum de 7 minuts on hi apareixen els millors moments. El festival tenia una hora i mitja de durada, hi havia 15 cançons. Es van fer 3 torns que van poder molts pares i mares de l'escola. En el vídeo hi trobareu moments de tots els cursos, des dels més menuts fins als alumnes de 6è.

Amb aquesta notícia tanquem ja la feina de Nadal per centrar-nos ja en el pròxim trimestre, us desitgem que acabeu de passar unes bones vacances i que tingueu un BON ANY 2016!!!

Durant la primera setmana de gener tornarem a actualitzar la pàgina web amb la informació de l'inici del segon trimestre. Recordeu que les classes comencen el dilluns 11 de gener.

Festival de Nadal 2015 from Escola la caixa on Vimeo.