S'apropa el Nadal

Ja hem començat el mes de desembre i això significa que s’apropa la fi del primer trimestre. En aquestes dates hi ha dues tasques que sobresurten del treball escolar diari: la primera avaluació i la celebració del Nadal. Tot seguit, us fem un repàs de les activitats més destacades en quan al Nadal i a l’avaluació.

La carta als reis

L’activitat de la carta als reis la realitzen els alumnes d’Infantil, però els més grans de l’escola hi col·laboren ja que ajuden als menuts a escriure-la. El dimecres 16 de desembre a la tarda els alumnes d’Infantil es reuneixen amb el seu fillol per fer la carta que entregaran al patge reial que vindrà a l’escola el dijous 17 a recollir tots els desitjos que els nens volen fer arribar als Reis Mags d’Orient.

El Festival de Nadal

El festival de Nadal se celebrarà el dilluns 21 de desembre al teatre de l’Escola. L’espectacle que consta d’actuacions dels 9 cursos de l’escola, es realitzen en tres representacions. Les tres representacions són iguals. El primer torn és a les 9, el segon a les 11 i el tercer a les 15. En el propers dies us arribaran les entrades i una carta que concretarà els detalls organitzatius que aquí us hem avançat. Els alumnes realitzen l’assaig general el divendres 18 de desembre. Des de mitjans de novembre que ja estan treballant en el festival.

Darrer dia del trimestre

El darrer dia del trimestre els diferents grups-classe celebren el Nadal amb activitats internes, pròpies de cada nivell: els més petits fan cagar el Tió, altres fan l’amic invisible, es fan diversos jocs a les aules... Recordem el darrer dia, que enguany és el dimarts 21 de desembre, es fa jornada intensiva, així que els alumnes, no venen per la tarda i surten a les 13h. Els alumnes que es queden al menjador plegaran a les 15:30. No es faran activitats extraescolars.

Butlletins de notes del primer trimestre

El dimarts 22 de desembre just abans de marxar de vacances els alumnes de primària. Els alumnes d’Infantil no rebran el seu butlletí de notes fins a meitat de curs, ja que en aquesta etapa educativa tan sols es fan dues avaluacions, una a mig curs i una al final. Us recordem que al tornar de Nadal els alumnes han de portar el resguard signat conforme els pares han rebut les notes.