Festa de fi de curs (2014/15)

El penúltim dia escolar del curs 2014/15 hem celebrat la tradicional festa de fi de curs. Com sempre la festa ha consistit en diversos jocs repartits pel pati i per altres espais de l’escola com els gimnàs i els menjadors.

Els jocs han estat preparats pels mestres amb l’ajuda dels alumnes de sisè. El dimarts 16 de juny els alumnes van dedicar bona part del matí a realitzar els cartells de les proves. El dijous 18 de juny al matí els mestres de la comissió de festes es van encarregar de posar a punt el pati per a la tarda. A les 16:30 van començar els jocs. La festa va durar fins a les 18h de la tarda. A les fotografies que us adjuntem en el següent àlbum de Picassa podeu veure les millors imatges de tots els Jocs.