Sortida de 6è al Canal Olímpic

El darrer dia de curs els alumnes de sisè fan la seva tradicional sortida de comiat. Aprofitant que és el darrer dia que estaran els 50 alumnes junts es vol fer una activitat diferent a les habituals. Així que la sortida és més lúdica que no pas formativa, tot i que es mira que l’activitat també sigui una oportunitat per aprendre.

Aquest curs el lloc escollit ha estat el Canal Olímpic de Castelldefels. Allà, els alumnes van poder realitzar dues activitats de navegació pel canal: barca i canoa. Una bona oportunitat per conèixer aquesta modalitat esportiva i per aprendre a treballar en equip: tots remant en una mateixa direcció. Va ser un dia divertit i especial, el darrer dia d’escola dels alumnes de sisè. Pròxima parada l’Institut.