Sortida de 5è al Fòrum

Com ja és habitual els alumnes de cinquè conclouen el seu treball d'educació viària amb una sortida al Parc del Fòrum al mes de juny. Aquesta sortida és compartida amb altres escoles de la ciutat de Barcelona que també han realitzat aquest programa educatiu.

Les activitats realitzades han estat ben diverses com podeu veure a les fotos, des de pujar a una moto dels agents de la Guàrdia Urbana fins a activitats de conducció de bicicleta en un circuit passant per activitats per aprendre les normes de circulació.

A part de les activitats que organitzades al Parc del Fórum la Guàrdia Urbana també té diversos obsequis amb els alumnes participants. Aquest curs han regalat a tots els alumnes una motxilla.