Comença la jornada intensiva

Queden dos setmanes per acabar el curs 2014/15. Les dues darreres setmanes l’Escola La Caixa realitza la jornada intensiva. Això vol dir que les classes es faran de 9 a 13h i no hi haurà classe per la tarda. Els alumnes que es queden a menjador plegaran a les 15:30. Així que a partir d’aquest dilluns 8 de juny les classes tindran aquest nou horari.

Els alumnes de primària realitzaran les mateixes assignatures però la dedicació horària serà diferent. Abans del pati es faran les tres sessions que es feien al matí. Seran de 40 minuts en lloc d’una hora. El pati continuarà fent-se de 11 a 11:30. Després de pati es realitzaran les dues sessions de la tarda, que seguiran fent-se de 45 minuts.

Val a dir que hi ha activitats puntuals que hagin de patir alguns canvis. La piscina de 1r, per exemple, no canviarà d’horari ja que la realització d’aquesta activitat s’ha de coordinar amb l’horari del CEM Júpiter. A més a més, a aquesta setmana es realitzaran les portes obertes de l’activitat de piscina. També destaquem que el dijous 18 sí que hi haurà una activitat per la tarda ja que es realitzarà la tradicional festa de fi de curs.