Arriba la recta final del curs

Ja tan sols queden 4 setmanes per acabar el curs. Són només quatre setmanes però són bastant intenses ja que hi ha alguns canvis en els horaris i perquè tenen lloc diverses activitats per acomiadar el curs.

En primer lloc, cal recordar que aquest divendres no hi ha escola. El dilluns 1 de juny és festa local a la ciutat de Barcelona i el divendres la gran majoria d’escoles fem un dels dies de lliure disposició de Centre.

El dilluns 8 de juny comença la jornada intensiva. Durarà dues setmanes, fins el divendres 19 de juny que és el darrer dia del curs. L’horari lectiu serà de 9 a 13h i els alumnes que es queden a menjador sortiran a les 15:30. Quan estiguem apunt d’arribar a l’inici de la jornada intensiva farem una notícia recordant quin és l’horari exacte d’aquells dies.

Hem de destacar també les activitats que es fan de comiat. N’hi ha tres. La primera és la festa de comiat dels alumnes de 6è que es farà el divendres 12 de juny. La segona activitat és la festa de final d’etapa dels alumnes P5 que acomiaden Infantil. La darrera activitat és la festa de fi de curs que es farà el dijous 18 de juny a la tarda.

Estigueu ben atents a les pàgina web ja que us anirem concretant totes aquestes activitats i un cop fetes us informarem de tot el que ha passat. Ja sabeu què si teniu qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb nosaltres.